Поради

Кілька порад щодо приймання товару на перевізнику:

  • Обов’язково перевірте комплектацію та цілісність товару!
  • Продавець не несе відповідальність за неякісне транспортування перевізником.
  • Весь товар компанії GRANADO застрахований, тому при підписанні документів ви даєте згоду, що товар, який ви отримали цілий та повнокомплектний.

Якщо ви виявили будь-які пошкодження товару вже вдома, після підписання декларації на перевізнику, претензії щодо пошкоджень товару не приймаються.

Ми можемо гарантувати цілісність товару лише при доставці нашим водієм та при самовивозі з шоу-румів GRANADO.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.