Умови гарантії та повернення товару
Умови повернення товару:
Кухонну мийку або змішувач GRANADO Ви можете повернути продавцю згідно cтатті 9 Закону України 'Про захист прав споживачів' впродовж 14 днів за рахунок отримувача і в заводській упаковці, якщо:
- у вас на руках є товарний чек або накладна, що підтверджує дату та місце покупки;
- товар не встановлювався та не був в експлуатації;
- товар та упаковка не пошкоджені і він має товарний вигляд;
- в кухонній мийці не зроблено отвір під змішувач за індивідуальним замовленням;
- сифон, що йде в комплекті з мийкою не розпаковувався.
- товар не встановлювався та не був в експлуатації;
- товар та упаковка не пошкоджені і він має товарний вигляд;
- в кухонній мийці не зроблено отвір під змішувач за індивідуальним замовленням;
- сифон, що йде в комплекті з мийкою не розпаковувався.
Звернення по гарантійним випадкам:
Детальні умови гарантії та випадки, на які не розповсюджується гарантія, прописані в гарантійному талоні, що іде в комплекті з товаром.
Якщо Ви бажаєте звернутися по гарантійному випадку, або є підозра на такий, необхідно:
Якщо Ви бажаєте звернутися по гарантійному випадку, або є підозра на такий, необхідно:
1. Зробити 5 фотографій:
- фото загального план товару;
- фото проблемного місця або поломки;
- фото дати виробництва (для кухонних мийок), що знаходиться на наклейці зі зворотнього боку мийки;
- фото гарантійного талону;
- фото чеку або видаткової накладної на цей товар.
2. Фотографії та контактний номер телефона необхідно відправити на електронну пошту [email protected]
Впродовж наступного робочого дня з Вами зв'яжеться менеджер сервісної служби GRANADO та надасть роз'яснення або домовиться про заміну / ремонт товару
- фото загального план товару;
- фото проблемного місця або поломки;
- фото дати виробництва (для кухонних мийок), що знаходиться на наклейці зі зворотнього боку мийки;
- фото гарантійного талону;
- фото чеку або видаткової накладної на цей товар.
2. Фотографії та контактний номер телефона необхідно відправити на електронну пошту [email protected]
Впродовж наступного робочого дня з Вами зв'яжеться менеджер сервісної служби GRANADO та надасть роз'яснення або домовиться про заміну / ремонт товару
Способи оплати та процедури повернення грошей
Готівковий розрахунок
Готівковий розрахунок можливий в пункті видачі та при доставці кур’єром. Оплата приймається тільки в національній валюті.
При кур’єрській доставці ви передаєте гроші нашому співробітнику, підписавши видаткову накладну ви засвідчуєте факт отримання та оплати товару.
Отримати товар ви можете в одному з наших пунктів видачі за адресами:
- Шоу-рум GRANADO, м. Київ, вул. Ушинського, 40, БЦ Домініон, корпус Б’, офіс 402; час роботи: 09:00-18:00 з понеділка по п’ятницю.
При кур’єрській доставці ви передаєте гроші нашому співробітнику, підписавши видаткову накладну ви засвідчуєте факт отримання та оплати товару.
Отримати товар ви можете в одному з наших пунктів видачі за адресами:
- Шоу-рум GRANADO, м. Київ, вул. Ушинського, 40, БЦ Домініон, корпус Б’, офіс 402; час роботи: 09:00-18:00 з понеділка по п’ятницю.
Безготівковий розрахунок
Щоб оплатити товар банківським переказом, замовте товар і вкажіть в коментарі або по телефону оператору про необхідність виставлення рахунку. Ми надішлемо Вам рахунок, який можна оплатити в будь-якому банку протягом двох днів. Разом з товаром ви отримаєте оригінал рахунку-фактури та видаткові накладні.
Після оплати в банку гроші надійдуть на наш рахунок впродовж 1-3 робочих днів. Після отримання коштів, з Вами зв’яжеться наш менеджер та домовиться про умови та спосіб доставки.
Процедура повернення грошей при оплаті за безготівковим розрахунком:
1. Якщо товар ви оплатили, але не отримали (не було в наявності, відмова), то гроші вам повернуться впродовж 1-3 робочих днів, як тільки отримаємо лист із заявою на повернення грошей.
2. Якщо відвантаження товару було, вам потрібно надати наступні документи:
• Накладна,
• Заява на повернення сплаченої суми.
Гроші повертаються впродовж 1-3 робочих днів за умови наявності вище перерахованих документів.
Після оплати в банку гроші надійдуть на наш рахунок впродовж 1-3 робочих днів. Після отримання коштів, з Вами зв’яжеться наш менеджер та домовиться про умови та спосіб доставки.
Процедура повернення грошей при оплаті за безготівковим розрахунком:
1. Якщо товар ви оплатили, але не отримали (не було в наявності, відмова), то гроші вам повернуться впродовж 1-3 робочих днів, як тільки отримаємо лист із заявою на повернення грошей.
2. Якщо відвантаження товару було, вам потрібно надати наступні документи:
• Накладна,
• Заява на повернення сплаченої суми.
Гроші повертаються впродовж 1-3 робочих днів за умови наявності вище перерахованих документів.
Оплата банківськими картами Visa, MasterCard і Приват24
Ми приймаємо оплату банківськими картами Visa, MasterCard. При оформленні замовлення на сайті, на останньому його кроці ваш браузер автоматично переадресовується на сторінку системи безпечних платежів. Необхідно буде ввести дані вашої карти і підтвердити оплату.
Магазин не отримує інформацію про реквізити карти, оскільки ви вводите дані на сервісі платіжної системи.
Процедура повернення грошей при оплаті товару картою Visa, MasterCard і Приват24.
Якщо товар отримали, але вирішили повернути, повернення грошей можливий тільки в тому випадку, якщо:
• товар перевірили Співробітники відділу сервісу;
• товар відповідає всім необхідним нормам для повернення.
Кошти повертаються протягом трьох банківських днів на ту ж карту, з якої була сплачена покупка.
Магазин не отримує інформацію про реквізити карти, оскільки ви вводите дані на сервісі платіжної системи.
Процедура повернення грошей при оплаті товару картою Visa, MasterCard і Приват24.
Якщо товар отримали, але вирішили повернути, повернення грошей можливий тільки в тому випадку, якщо:
• товар перевірили Співробітники відділу сервісу;
• товар відповідає всім необхідним нормам для повернення.
Кошти повертаються протягом трьох банківських днів на ту ж карту, з якої була сплачена покупка.
Регіональні сервісні центри GRANADO